Οι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας ούτε τον επεκτατισμό που επιδεικνύουν στις οικονομίες και τις κοινωνίες τους. Πέρα από τα περιβαλλοντικά ζητήματα, ανησυχούν και για την έλλειψη διαφάνειας εκ μέρους των εταιρειών της ΑΙ. Έτσι, μεγάλες συμμαχίες έχουν οργανωθεί για να αποτρέψουν τα έργα για κέντρα δεδομένων που απειλούν να φτάσουν στην αυλή τους. Στις ΗΠΑ, μόνο τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2026 έχουν απορριφθεί ή περιοριστεί τουλάχιστον 70 τέτοια σχέδια. Πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε ότι, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, το 71% των Αμερικανών δεν θέλουν κέντρα δεδομένων στην περιοχή τους.
Η επέκταση των data centers συνδέεται με την αγάπη που έδειξαν προεκλογικά όλοι οι επικεφαλής των τεχνολογικών εταιρειών στον Ντόναλντ Τραμπ. Η στήριξή τους αποδίδει διευκολύνσεις, φοροαπαλλαγές, κυβερνητικά συμβόλαια. Και βέβαια, πίσω από το ακτιβιστικό κίνημα βλέπουν «ξένους δάκτυλους» και δολιοφθορά.
#protovoulia_dimosio_nero #datacenters #savewater #USA

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου