Η επιχείρηση τρομοκράτησης του λαού και της νεολαίας που έχει εξαπολύσει η κυβέρνηση με προσωπική ευθύνη του Μητσοτάκη και του Χρυσοχοΐδη, γνωστού εχθρού του Πολυτεχνείου, έφτασε στην ακραία μορφή αυταρχισμού με την αστυνομία να συλλαμβάνει αδιάκριτα αγωνιστές, ανάμεσά τους και μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, του ΝΑΡ και του ΣΕΚ.
Δεν θα τους περάσει! Θα πάρουν αγωνιστική απάντηση όσοι νομίζουν ότι θα αποφύγουν την κοινωνική οργή με τις συλλήψεις στο ΕΜΠ όπως έκανε η Χούντα στον Νοέμβρη. Δεν φιμώνεται το ζωντανό μήνυμα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου ενάντια σε κάθε μορφής τυραννίας και κοινωνικής εξαθλίωσης. Και σήμερα θα γεμίσει ο χώρος του ΕΜΠ για την επέτειο της εξέγερσης και θα γίνει η μεγάλη πορεία στον δρόμο του Νοέμβρη ενάντια στην φτώχεια, τον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό και τον φασισμό.
Όλοι και όλες μαζικά στην πορεία σήμερα Κυριακή 17 Νοέμβρη σε και κάθε πόλη της Ελλάδας.
Προσυγκέντρωση ΑΝΤΑΡΣΥΑ: 3.00 μμ Σταδίου και Κοραή στην Αθήνα.
Δεν θα τους περάσει! Θα πάρουν αγωνιστική απάντηση όσοι νομίζουν ότι θα αποφύγουν την κοινωνική οργή με τις συλλήψεις στο ΕΜΠ όπως έκανε η Χούντα στον Νοέμβρη. Δεν φιμώνεται το ζωντανό μήνυμα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου ενάντια σε κάθε μορφής τυραννίας και κοινωνικής εξαθλίωσης. Και σήμερα θα γεμίσει ο χώρος του ΕΜΠ για την επέτειο της εξέγερσης και θα γίνει η μεγάλη πορεία στον δρόμο του Νοέμβρη ενάντια στην φτώχεια, τον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό και τον φασισμό.
- Όχι στην αστυνομοκρατία και την καταστολή στο Πολυτεχνείο
- Οι εξεγέρσεις δεν μπαίνουν σε μουσεία, εμπρός για τις γενιάς τα Πολυτεχνεία!
- Να αφεθούν άμεσα ελεύθεροι οι συλληφθέντες αγωνιστές.
Όλοι και όλες μαζικά στην πορεία σήμερα Κυριακή 17 Νοέμβρη σε και κάθε πόλη της Ελλάδας.
Προσυγκέντρωση ΑΝΤΑΡΣΥΑ: 3.00 μμ Σταδίου και Κοραή στην Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου