Ούτε οι ίδιοι οι διοργανωτές της φετινής διάσκεψης για το κλίμα COP29, πολύ περισσότερο οι συμμετέχοντες δεν προσπαθούν πλέον να πείσουν ότι θα βγει "λευκός καπνός" από το Μπακού.
Μαύρος, όμως, είναι πολύ πιθανό να βγει μια και το Αζερμπαϊτζάν είναι από τους πρωταγωνιστές των ορυκτών καυσίμων, ενώ και πέρυσι οι εκπομπές διοξειδίου στην ατμόσφαιρα αυξήθηκαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου