Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024

COP29 στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν: Ούτε οι ίδιοι οι διοργανωτές...

Ούτε οι ίδιοι οι διοργανωτές της φετινής διάσκεψης για το κλίμα COP29, πολύ περισσότερο οι συμμετέχοντες δεν προσπαθούν πλέον να πείσουν ότι θα βγει "λευκός καπνός" από το Μπακού. 

Μαύρος, όμως, είναι πολύ πιθανό να βγει μια και το Αζερμπαϊτζάν είναι από τους πρωταγωνιστές των ορυκτών καυσίμων, ενώ και πέρυσι οι εκπομπές διοξειδίου στην ατμόσφαιρα αυξήθηκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: