Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

Θεσ/νίκη, Κυριακή 25/2: Συνάντηση κατοίκων για Νηπιαγωγείο στα πρώην «Μάρμαρα Μόσχου»

Υπάρχει μεγάλη έλλειψη χώρων στην περιοχή μας για τη στέγαση νηπιαγωγείων, στο σημείο που κάποια παραρτήματα νηπιαγωγείων στεγάζονται σε ημιυπόγειο χώρο στο Δημαρχείο.

Επίσης, ανησυχούμε πάρα πολύ για τις επιπτώσεις που θα έχει άλλη μια τεράστια πολυκατοικία στη γειτονιά μας – περισσότερα αυτοκίνητα, λιγότερες θέσεις στάθμευσης, περισσότερη κίνηση, περισσότερα σκουπίδια.

Τι ζητάμε:

Η ιδανική λύση θα ήταν η Εκκλησία της Ελλάδος να παραχωρήσει το οικόπεδο στο Δήμο Θεσσαλονίκης για να χτιστεί νηπιαγωγείο.

Από τον Δήμο ζητάμε να επαναχαρακτηρίσει το οικόπεδο ως χώρο ανέγερσης νηπιαγωγείου.

Κατ’ ελάχιστον, ζητάμε από τον Δήμο να κάνει μια σοβαρή μελέτη για τις περιβαλλοντικές και ανθρώπινες επιπτώσεις που θα έχει η ανέγερση πολυώροφης πολυκατοικίας στο συγκεκριμένο σημείο. Γιατί στα 36 χρόνια που τραβάει αυτή η ιστορία, τέτοια μελέτη δεν ξέρουμε να έχει γίνει.

Αν υπάρχει τέτοια μελέτη, παρακαλούμε να επικαιροποιηθεί και να δημοσιευτεί.

Ζητούμε το θέμα μας να περιληφθεί στην ημερήσια διάταξη του επόμενου Δημοτικού Συμβουλίου.

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 10:30 το πρωί, στο Δημαρχείο, “Αίθουσα Νερού” (δίπλα από το κυλικείο)

Σας περιμένουμε!

 «Πρωτοβουλία Κατοίκων για Νηπιαγωγείο στο οικ. “πρώην Μάρμαρα Μόσχου”»

Δεν υπάρχουν σχόλια: