Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023

Κινητοποίηση για την Παλαιστίνη σήμερα Σάββατο 21/10

Η Παλαιστινιακή Παροικία Θεσσαλονίκης, ο Παλαιστινιακός Σύνδεσμος Βόρειας Ελλάδας όπως και οργανώσεις και συλλογικότητες της πόλης, καλούν σήμερα Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 12 το μεσημέρι στο Άγαλμα Βενιζέλου σε κινητοποίηση αλληλεγγύης προς τον δοκιμαζόμενο Παλαιστινιακό λαό από το ναζισιωνιστικό κράτος του Ισραήλ.

Λευτεριά στην Παλαιστίνη!

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ

Κατέλαβαν τη χώρα μου,

έδιωξαν το λαό μου,

ακύρωσαν την ταυτότητά μου.

Και με αποκάλεσαν τρομοκράτη.


Κατάσχεσαν την περιουσία μου,

ξερίζωσαν τις καλλιέργειές μου,

γκρέμισαν το σπίτι μου.

Και με αποκάλεσαν τρομοκράτη.


Νομοθέτησαν φασιστικούς νόμους,

καθιέρωσαν το απαρτχάιντ.

Κατέστρεψαν, χώρισαν, εξευτέλισαν.

Και με αποκάλεσαν τρομοκράτη.


Δολοφόνησαν τις χαρές μου,

απήγαγαν τις ελπίδες μου,

μου πέρασαν χειροπέδες στα όνειρα.

Και όταν απέρριψα όλες αυτές τις βαρβαρότητες,

και αποφάσισα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, αυτοί... 

Σκότωσαν έναν τρομοκράτη!


Mahmoud Darwish,

Παλαιστίνιος ποιητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: